INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, „GDPR“) a v souladu s ustanovením § 8 zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, o rozsahu a podmínkách zpracování osobních údajů Vám tímto sdělujeme následující:
I. SPRÁVCE ÚDAJŮ
Správcem osobních údajů je společnost FM-Education s.r.o. , se sídlem Žitná 562/10, Nové Město, 120 00 Praha 2, IČ: 212 50 162, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze (dále jen „správce“).
Kontaktní údaje správce jsou:
support@fundedmind.cz
Správce nemá pověřence pro ochranu osobních údajů.
II. KATEGORIE OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Správce zpracovává v jednotlivých samostatných typech zpracování osobních údajů takový rozsah kategorií osobních údajů, který je buď dán příslušnou právní normou, nebo je nezbytný pro naplnění účelu zpracování. Správce se při zpracování osobních údajů řídí zásadou omezení zpracování, tedy nezpracovává údaje, které jsou pro naplnění příslušného účelu zpracování nadbytečné.
Správce může zpracovávat následující kategorie Vašich osobních údajů:
(vše dále společně jen jako „osobní údaje“).
III. ÚČEL A ZÁKONNÉ DŮVODY PRO ZPRACOVÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Poskytnutí osobních údajů nutných pro plnění smlouvy, plnění zákonných povinností a ochranu oprávněných zájmů správce je povinné. Bez poskytnutí osobních údajů k těmto účelům by nebylo možné služby poskytovat. Zpracování z důvodu plnění smlouvy a plnění zákonných povinností nelze odmítnout. Jedná se zejména o tyto základní dílčí účely:
2. Osobní údaje pro tyto činnosti jsou zpracovány v rozsahu nutném pro naplnění těchto činností a po dobu nutnou k jejich dosažení nebo po dobu přímo stanovenou právními předpisy. Poté jsou osobní údaje vymazány či anonymizovány. Základní lhůty pro zpracování osobních údajů jsou k dispozici níže.
3. U zákazníků služeb správce je správce oprávněn v případě, že mají splněny veškeré své závazky vůči němu, zpracovávat v zákaznické databázi jejich základní osobní, identifikační, kontaktní údaje, údaje o službách po dobu 5 let ode dne ukončení právního vztahu.
4. V případě jednání mezi správcem a potenciálním zákazníkem o uzavření smlouvy, které nebylo ukončeno uzavřením smlouvy, je správce oprávněn zpracovávat poskytnuté osobní údaje po dobu 3 měsíců od příslušného jednání.
5. Faktury vystavené správcem jsou v souladu s § 35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, archivovány po dobu 10 let od jejich vystavení. Z důvodu nutnosti doložit právní důvod pro vystavení faktur jsou po dobu 10 let ode dne ukončení smlouvy archivovány i zákaznické smlouvy.
6. U dlužníků si správce ponechává osobní údaje související s dluhem ještě po dobu vymáhání pohledávky.
7. U zákazníka s jeho souhlasem správce zpracovává osobní údaje pro marketingové a obchodní účely, zejména pro poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů). Se souhlasem pro marketingové a obchodní účely bude správce zpracovávat osobní údaje zákazníka pro nabídku dalších produktů a služeb nebo třetích stran a v souvislosti s oslovením zákazníka, a to telefonicky, písemně, prostřednictvím veškerých prostředků internetové reklamy a formou elektronické komunikace prostřednictvím kontaktních údajů.
8. Poskytnutí souhlasu k marketingovým a obchodním účelům je dobrovolné a zákazník jej může kdykoli odvolat. Tento souhlas zůstává v platnosti po dobu, po kterou je správce oprávněn tyto údaje evidovat nebo do doby, dokud jej zákazník neodvolá.
9. Pro marketingové a obchodní účely mohou být na základě souhlasu zpracovány veškeré kategorie údajů uvedené v čl. II., a to po dobu trvání souhlasu.
IV. VAŠE PRÁVA
1. Je-li to v daném případě relevantní, máte podle právních předpisů na ochranu osobních údajů zejména následující práva:
Jako správce Vašich osobních údajů jsme povinni Vám na vyžádání poskytnout zejména:
3. Jako správce jsme povinni sdělit Vám informace o způsobu zpracování Vašich osobních údajů bezplatně. Rovněž Vaše žádosti, podání a námitky jsme povinni vyřídit bezplatně. Ve smyslu čl. 12 odst. 5 Nařízení jsme však oprávněni uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady spojené s poskytnutím požadovaných informací, sdělení nebo s učiněním požadovaných úkonů, pouze však v případě, kdy by Vaše žádost byla zjevně nedůvodná nebo nepřiměřená, zejména při opakovaných žádostech. Ze stejných důvodů je správce oprávněn žádost odmítnout.
4. Lhůta pro vyřízení žádosti je jeden měsíc ode dne obdržení žádosti. Lhůtu lze v důvodných případech výjimečně prodloužit až o dva měsíce, o čemž musí být subjekt údajů ze strany správce informován, včetně zdůvodnění prodloužení lhůty.
V. PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby (i) podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, (ii) zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu, a (iii) zajišťující marketingové služby.
2. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
VI. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje jsou uloženy po dobu nezbytně nutnou a to zejména s ohledem na povinnost uchovávat určité osobní údaje po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy nebo po dobu, kdy má správce povinnost prokázat určité právní skutečnosti. Doba uložení je tedy odvozena od požadavků právní normy nebo od ochrany oprávněného zájmu správce. Doba uložení, archivace a likvidace těchto dokumentů se řídí platnými právními předpisy.
VII. PODMÍNKY ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména šifrování webu https, segmentaci rozsahu práv přístupu k webu a šifrované zálohování.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 20.3.2024